Poradnik: Naprawa Zippo, przeczytaj zanim napiszesz.
: pt kwie 22, 2011 8:22 pm
PORADNIK - Gwarancja, przeczytaj zanim zapytasz.
Autor: ZIPPOFAN
Zapalniczka Zippo jest objęta dożywotnią gwarancją na działanie. Oznacza to, że jeżeli Zippo przestanie działać, będzie za darmo doprowadzona do stanu używalności.
Gwarancja nie obejmuje wyglądu zewnętrznego - wytarcia czy wgniecenia na obudowie nie będą naprawione w ramach gwarancji.
Aby skorzystać z gwarancji nie jest potrzebny paragon ani druk gwarancyjny, wystarczy, aby zippo była oryginalna.
Wszelkie naprawy związane z działaniem wkładu zapalniczki były niegdyś naprawiane przez polskiego dystrybutora Zippo – firmę Batek. Obecnie firma nie jest już przedstawicielem Zippo na Polskę i nie ma już możliwości załatwienia sprawy w kraju - zapalniczkę należy wysłać do kliniki.
Jeżeli uszkodzeniu ulegnie obudowa zapalniczki naprawa będzie wykonana bezpłatnie w jednej z europejskich klinik napraw zippo. Dotyczy to głównie wymiany zawiasu/ mocowania klapki zamykającej Zippo. W takim przypadku należy wysłać zapalniczkę do: Zippo European Repair Clinic
Groendahlscher Weg 87
D-46446 Emmerich am Rhein załączając swoje dokładne dane obejmujące:
* Adres zwrotny - absolutnie najważniejsza sprawa, najlepiej napisany na komputerze, aby uniknąć nieścisłości.
* Adres e-mail - otrzymamy wtedy wiadomość z potwierdzeniem, że zapalniczka dotarła do serwisu wraz z numerem naprawy, który załączamy do wszelkie ewentualnych pytań odnośnie naszej zapalniczki oraz nasz własny adres w ramach potwierdzenia, że prawidłowo go odczytali.
* Numer telefonu - serwisant Zippo raczej do nas nie zadzwoni, jednak numer znajdzie się później na przesyłce zwrotnej, aby kurier mógł się z nami skontaktować.
DJMICHAS i INFERNO - dziękuję za pomoc !!!
_________________
Najczęściej zadawane pytania:
_________________
Thomas:
A czy gwarancję mi szlag trafi jak użyję nieoryginalnego paliwa
Biza:
Nie.
_________________
teddy_malone
Witam, czy przesyłka zwrotna jest na koszt serwisu czy muszę zrobić przelew ewentualnie włożyć pieniądze do koperty? i czy muszę napisać na czym polega problem? pozdrawiam
ZIPPOFAN:
Tak, koszt przesyłki zwrotnej jest po stronie serwisu.
teddy_malone:
Czy muszę napisać na czym polega problem?
Jeżeli uszkodzenie jest widoczne to sami się domyślą.
_________________
dziunks:
Mam takie pytanie moja zapalniczka uległa zniszczeniu wypadł z niej bolec mocujący zawias i jeden z 5 zawiasków jest urwany zastąpiłem tego bolczyka kawałkiem druta i śmiga mi już na tym ponad 2 lata czy jeśli bym wysłał to na gwarancje naprawili by to za darmo?
akm79:
Tak naprawią w ramach gwarancji.
Oczywiście musi być spełniony podstawowy warunek , musi być oryginalna.
Autor: ZIPPOFAN
Zapalniczka Zippo jest objęta dożywotnią gwarancją na działanie. Oznacza to, że jeżeli Zippo przestanie działać, będzie za darmo doprowadzona do stanu używalności.
Gwarancja nie obejmuje wyglądu zewnętrznego - wytarcia czy wgniecenia na obudowie nie będą naprawione w ramach gwarancji.
Aby skorzystać z gwarancji nie jest potrzebny paragon ani druk gwarancyjny, wystarczy, aby zippo była oryginalna.
Wszelkie naprawy związane z działaniem wkładu zapalniczki były niegdyś naprawiane przez polskiego dystrybutora Zippo – firmę Batek. Obecnie firma nie jest już przedstawicielem Zippo na Polskę i nie ma już możliwości załatwienia sprawy w kraju - zapalniczkę należy wysłać do kliniki.
Jeżeli uszkodzeniu ulegnie obudowa zapalniczki naprawa będzie wykonana bezpłatnie w jednej z europejskich klinik napraw zippo. Dotyczy to głównie wymiany zawiasu/ mocowania klapki zamykającej Zippo. W takim przypadku należy wysłać zapalniczkę do: Zippo European Repair Clinic
Groendahlscher Weg 87
D-46446 Emmerich am Rhein załączając swoje dokładne dane obejmujące:
* Adres zwrotny - absolutnie najważniejsza sprawa, najlepiej napisany na komputerze, aby uniknąć nieścisłości.
* Adres e-mail - otrzymamy wtedy wiadomość z potwierdzeniem, że zapalniczka dotarła do serwisu wraz z numerem naprawy, który załączamy do wszelkie ewentualnych pytań odnośnie naszej zapalniczki oraz nasz własny adres w ramach potwierdzenia, że prawidłowo go odczytali.
* Numer telefonu - serwisant Zippo raczej do nas nie zadzwoni, jednak numer znajdzie się później na przesyłce zwrotnej, aby kurier mógł się z nami skontaktować.
DJMICHAS i INFERNO - dziękuję za pomoc !!!
_________________
Najczęściej zadawane pytania:
_________________
Thomas:
A czy gwarancję mi szlag trafi jak użyję nieoryginalnego paliwa
Biza:
Nie.
_________________
teddy_malone
Witam, czy przesyłka zwrotna jest na koszt serwisu czy muszę zrobić przelew ewentualnie włożyć pieniądze do koperty? i czy muszę napisać na czym polega problem? pozdrawiam
ZIPPOFAN:
Tak, koszt przesyłki zwrotnej jest po stronie serwisu.
teddy_malone:
Czy muszę napisać na czym polega problem?
Jeżeli uszkodzenie jest widoczne to sami się domyślą.
_________________
dziunks:
Mam takie pytanie moja zapalniczka uległa zniszczeniu wypadł z niej bolec mocujący zawias i jeden z 5 zawiasków jest urwany zastąpiłem tego bolczyka kawałkiem druta i śmiga mi już na tym ponad 2 lata czy jeśli bym wysłał to na gwarancje naprawili by to za darmo?
akm79:
Tak naprawią w ramach gwarancji.
Oczywiście musi być spełniony podstawowy warunek , musi być oryginalna.