marol2 pisze:Sądzę że satin wyjdzie po odpowiednim przygotowaniu mechanicznym
Coś jak Satin wyjdzie jak pochromujesz normalnie bez polerki i miedziowania. Teoretycznie można by dać na szkiełkowanie lub sodowanie, ale zbędna rzecz. I jeśli będziesz chciał To może wyjść i Brushed Chrome.
W przeciągu 2 tygodni najprawdopodobniej odwiedzę zakład galwanizacyjny z częściami do auta, to przy okazji z czystej ciekawości spytam ile by zażyczyli sobie za zapalniczkę.
Mozna tez wypolerowac i wtedy bedzie swiecaca koloru złotego, czas max 30 min mozesz zjechac wierzchnia warstwe i oddac na satyniarke i bedziesz miał rysy fabrycznie wygladajace a i zapalniczka bedzie praktyczniejsza. Mozna jeszcze zaniesc do niklowania po wczesniejszym wypolerowaniu i wtedy bedzie srebrna. koszt max 15zł.(jesli z ciebie zedra to bedzie i wiecej) Jak wolisz...