Zabytkowa motoryzacja
- viciu
- George Blaisdell
- Posty: 4712
- Rejestracja: śr kwie 13, 2011 3:56 pm
- Bday.: /// ZIPPO //
- Allegro: viciufulik
- E-bay: viciufulik
- Lokalizacja: Marki
Re: Zabytkowa motoryzacja
W przyszłym roku maluchy będą obchodziły czterdziestolecie... A w tym roku prototypy tyle mają.
Zastrzegam, że te wiadomości pochodzą od vicia i nie mogę zapewnić o ich 100% pewności.
Pilkunnussija, koneser tatara zjedzonego jak najpóźniej, arbiter elegantiarum i wicepierdoła
Pilkunnussija, koneser tatara zjedzonego jak najpóźniej, arbiter elegantiarum i wicepierdoła
- osterode
- High Polished Chrome
- Posty: 206
- Rejestracja: pt maja 13, 2011 11:06 am
- Bday.: Not specified
Re: Zabytkowa motoryzacja
Proszę państwa!
Jest może na sali spec od zabytkowych aut? Potrzebna pomoc w identyfikacji samochodu. Jest kilka wersji: MB 170V, Adler lub coś z rodziny Renault. Jest wiele podobnych, ale żaden nie jest identyczny. W grę wchodzą przeróbki. Zdjęcie pochodzi z 1961 roku.
Pozdrawiam
Jest może na sali spec od zabytkowych aut? Potrzebna pomoc w identyfikacji samochodu. Jest kilka wersji: MB 170V, Adler lub coś z rodziny Renault. Jest wiele podobnych, ale żaden nie jest identyczny. W grę wchodzą przeróbki. Zdjęcie pochodzi z 1961 roku.
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- djarab
- George Blaisdell
- Posty: 4945
- Rejestracja: śr kwie 13, 2011 5:07 pm
- Bday.: \\ ZIPPO \\
- Lokalizacja: Stahlhammer
- Kontakt:
Re: Zabytkowa motoryzacja
Ja bym obstawiał jakiegoś Chevroleta, ale może Rolf będzie wiedział?
Hanys Przodowy
- rolf
- Gold Plated
- Posty: 1807
- Rejestracja: pt maja 13, 2011 9:33 am
- Bday.: A ZIPPO III
- Lokalizacja: Sokołów Młp.
Re: Zabytkowa motoryzacja
Niestety, nie wiem, choć ten przód wygląda mi bardzo znajomo... Wydaje mi się, że to może być jakaś niemiecka marka. Będę myślał, może coś przyjdzie mi do głowy, a jak nie, to popytam znajomych
W każdym razie Mercedesa 170V bym wykluczył, nawet przerobionego - atrapa nie pasuje, boczne wloty powietrza też nie, linia błotników jest poprowadzona bardzo wysoko, z kolei linia maski nisko - całkiem inaczej, niż w 170. Raczej zbyt niski jak na Mercedesa 170V i trochę inne proporcje.
Jak pisałem - pomyślę i dam znać, jak coś sobie przypomnę
W każdym razie Mercedesa 170V bym wykluczył, nawet przerobionego - atrapa nie pasuje, boczne wloty powietrza też nie, linia błotników jest poprowadzona bardzo wysoko, z kolei linia maski nisko - całkiem inaczej, niż w 170. Raczej zbyt niski jak na Mercedesa 170V i trochę inne proporcje.
Jak pisałem - pomyślę i dam znać, jak coś sobie przypomnę
- tuna
- Midnight Chrome
- Posty: 825
- Rejestracja: śr kwie 13, 2011 4:13 pm
- Bday.: E ZIPPO III
- Lokalizacja: Biała
- Kontakt:
Re: Zabytkowa motoryzacja
osterode,
czy nie jest to czasem Adler Zwei Liter? Tak mi to wygląda, tylko trochę wyżej ma zamontowany zderzak niż oryginalnie.
Mówię o tej maszynie:
Patrząc początkowo na szybę i błotniki, to pierwszy na myśl przyszedł mi Peugeot 601, ale ten grill zbyt okrągły.
czy nie jest to czasem Adler Zwei Liter? Tak mi to wygląda, tylko trochę wyżej ma zamontowany zderzak niż oryginalnie.
Mówię o tej maszynie:
Patrząc początkowo na szybę i błotniki, to pierwszy na myśl przyszedł mi Peugeot 601, ale ten grill zbyt okrągły.
4/20
Trzeba być Grande Gringo i mieć twarde cojones, a nie sztywnym dildo co warczy jak Polonez.
Trzeba być Grande Gringo i mieć twarde cojones, a nie sztywnym dildo co warczy jak Polonez.
Re: Zabytkowa motoryzacja
tuna, całkiem inne błotniki, przednia szyba, grill, jak już wspomniałeś zderzak. Raczej to coś innego.
- tuna
- Midnight Chrome
- Posty: 825
- Rejestracja: śr kwie 13, 2011 4:13 pm
- Bday.: E ZIPPO III
- Lokalizacja: Biała
- Kontakt:
Re: Zabytkowa motoryzacja
Nie nie nie, źle napisałem. Już wszystko wiem. To jest na stówę Renault Primaquatre produkowane jeszcze przed II WŚ. Te budowane w trakcie wojny miały bardziej kanciasty grill. Tak wygląda to auto odrestaurowane:
4/20
Trzeba być Grande Gringo i mieć twarde cojones, a nie sztywnym dildo co warczy jak Polonez.
Trzeba być Grande Gringo i mieć twarde cojones, a nie sztywnym dildo co warczy jak Polonez.
- osterode
- High Polished Chrome
- Posty: 206
- Rejestracja: pt maja 13, 2011 11:06 am
- Bday.: Not specified
Re: Zabytkowa motoryzacja
Brawo Tuna!
Zatem z dwóch niezależnych źródeł zostało potwierdzone, że to Renault Primaquatre. Dziękuję panowie za zaangażowanie się w rozwikłanie zagadki.
Pozdrawiam
Zatem z dwóch niezależnych źródeł zostało potwierdzone, że to Renault Primaquatre. Dziękuję panowie za zaangażowanie się w rozwikłanie zagadki.
Pozdrawiam
Re: Zabytkowa motoryzacja
Ja mam wrażenie, że to jednak nie to. Zupełnie inne błotniki. Grill też wydaje się być inny.