empik.com - moje "zakupy"
: pn maja 23, 2011 5:41 pm
Kilka miesięcy temu zamówiłem w empik.com książkę... po ok. trzech miesiącach dostałem odpowiedź, że z powodu braku towaru moje zamówienie nie może być zrealizowane, ale zapraszają mnie do dalszych zakupów. No to zakupiłem i dostałem maila potwierdzającego ten fakt:
"Szanowny Kliencie,
Serdecznie dziękujemy za złożenie zamówienia 10100009953*** w sklepie internetowym empik.com. Przewidywana data wysłania zamówienia z magazynu to: 2011-07-01 + czas dostawy.
Zamówienie zawiera:
1. Warman's Zippo Lighters Field Guide: Values and Identification 1 szt. 36,99 zł
2. Zippo: The Great American Lighter 1 szt. 49,99 zł
Dane odbiorcy to: C**** Zbigniew
Miejsce odbioru: salon empik [Legionowo Piłsudskiego (SP)]
Adres: ul. Piłsudskiego 33
Miasto: Legionowo
Telefon: 22 7673650
Forma płatności: przy odbiorze
Wartość zamówienia: 86,98 zł
Koszt transportu: 0,00 zł
Kwota do zapłaty: 86,98 zł
Zamówienie zostało przekazane do realizacji. O stanie realizacji zamówienia będziemy informować drogą mailową. Jednocześnie informujemy, że na stronie http://www.empik.com" onclick="window.open(this.href);return false; istnieje możliwość samodzielnego monitorowania stopnia realizacji zamówienia.
Dziękujemy za skorzystanie z empik.com."
Jak napisali tak zrobili... to znaczy... poinformowali mnie o stanie zamówienia... porządnie... mailem:
"Szanowny Kliencie,
Z przykrością informujemy, że w dniu 23 maja nastąpił błąd systemu informatycznego w sklepie internetowym empik.com, na skutek którego ceny zakupionych towarów zostały niezgodnie z naszą wolą i wiedzą znacznie zaniżone.
Z uwagi na istotny błąd, wszystkie zamówienia złożone w dniu 23 maja w godzinach 0.00 - 07.30 nie mogą zostać zrealizowane.
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację.
W przypadku pytań lub uwag prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta empik.com.
Nr tel.: +48 22 551 33 99, e-mail: obsluga.klienta@empik.com
Dział Obsługi Klienta, jest do dyspozycji Klientów 7 dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-20:00, w soboty od 10:00 do 18:00 oraz w niedziele w godzinach od 10:00 do 16:00.
Pozdrawiamy,
Zespół empik.com"
Fajne :?:
"Szanowny Kliencie,
Serdecznie dziękujemy za złożenie zamówienia 10100009953*** w sklepie internetowym empik.com. Przewidywana data wysłania zamówienia z magazynu to: 2011-07-01 + czas dostawy.
Zamówienie zawiera:
1. Warman's Zippo Lighters Field Guide: Values and Identification 1 szt. 36,99 zł
2. Zippo: The Great American Lighter 1 szt. 49,99 zł
Dane odbiorcy to: C**** Zbigniew
Miejsce odbioru: salon empik [Legionowo Piłsudskiego (SP)]
Adres: ul. Piłsudskiego 33
Miasto: Legionowo
Telefon: 22 7673650
Forma płatności: przy odbiorze
Wartość zamówienia: 86,98 zł
Koszt transportu: 0,00 zł
Kwota do zapłaty: 86,98 zł
Zamówienie zostało przekazane do realizacji. O stanie realizacji zamówienia będziemy informować drogą mailową. Jednocześnie informujemy, że na stronie http://www.empik.com" onclick="window.open(this.href);return false; istnieje możliwość samodzielnego monitorowania stopnia realizacji zamówienia.
Dziękujemy za skorzystanie z empik.com."
Jak napisali tak zrobili... to znaczy... poinformowali mnie o stanie zamówienia... porządnie... mailem:
"Szanowny Kliencie,
Z przykrością informujemy, że w dniu 23 maja nastąpił błąd systemu informatycznego w sklepie internetowym empik.com, na skutek którego ceny zakupionych towarów zostały niezgodnie z naszą wolą i wiedzą znacznie zaniżone.
Z uwagi na istotny błąd, wszystkie zamówienia złożone w dniu 23 maja w godzinach 0.00 - 07.30 nie mogą zostać zrealizowane.
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację.
W przypadku pytań lub uwag prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta empik.com.
Nr tel.: +48 22 551 33 99, e-mail: obsluga.klienta@empik.com
Dział Obsługi Klienta, jest do dyspozycji Klientów 7 dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-20:00, w soboty od 10:00 do 18:00 oraz w niedziele w godzinach od 10:00 do 16:00.
Pozdrawiamy,
Zespół empik.com"
Fajne :?: