Narzekalnia, czyli Frustrat Area

Dział forum w którym można poruszać tematy nie związane z ZIPPO
Awatar użytkownika
gacoperz
Posty: 3353
Rejestracja: pn mar 14, 2011 11:30 am
Bday.: / ZIPPO /
Allegro: gacurro
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Re: Narzekalnia, czyli Frustrat Area

Post autor: gacoperz »

Trzeba prosić o wysyłki rozebranych zapalniczek a na deklaracji pisać wyraźnie, ze zapalniczka jest PUSTA, BEZ BENZYNY.
Awatar użytkownika
ZIPPOFAN
Midnight Chrome
Midnight Chrome
Posty: 717
Rejestracja: wt maja 17, 2011 8:37 am
Bday.: Not specified

Re: Narzekalnia, czyli Frustrat Area

Post autor: ZIPPOFAN »

fidusinski pisze:Szkoda, bo normalnie to chyba spór by wchodził w grę. Tak czy inaczej składał bym reklamację, tzn kolega by musiał :/
Sprzedający nie chciał wysłać bo bał się problemów więc kolega chciał mi pomóc. Zadeklarował przyjazną wartość i opisał dość enigmatycznie zawartość, znów - aby mi pomóc. W normalnej sytuacji to wszystko by było OK gdyby doszła paczka.

Ponieważ nie doszła w takim stanie jak się spodziewałem to teraz wszystko powyższe się mści: nie wypada się za bardzo skarżyć bo to kolega wysyłał na moją prośbę, opisał jak mu się wydawało będzie dobrze ale teraz to i on nie bardzo może się gdzieś skarżyć bo przecież poświadczył nieprawdę. Odszkodowania nie będzie bo zadeklarowana wartość...... itd, itd.

Dobre jest to, że:
- to były employee z grawerowanymi nazwiskami, czekam tylko na potwierdzenie dokładnych nazwisk i dam na Facebooku ogłoszenie, że jak ktoś, gdzieś zobaczy takie do sprzedania to niech krzyczy.
- sprzedawca ma jeszcze jeden set takich samych i poznawszy moją historię przyznał mi sporą obniżkę
- no i jeszcze że zaraz (może dziś) będzie pensja ;-)

Po przygodach w drodze na zlot do Włoch (opóźniony jeden lot, odwołany kolejny, doleciałem dzień później i bez bagażu który dostałem dopiero w drodze powrotnej) to właściwie się mogłem spodziewać problemów.

A mam w drodze jeszcze kilka ze stanów................
Pozdrawiam
PIOTR
http://zippokolekcja.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
rolf
Gold Plated
Gold Plated
Posty: 1807
Rejestracja: pt maja 13, 2011 9:33 am
Bday.: A ZIPPO III
Lokalizacja: Sokołów Młp.

Re: Narzekalnia, czyli Frustrat Area

Post autor: rolf »

Kupiłem ostatnio plecak Xiaomi, w Chinach, za 30-cośtam zeta.
Po zamówieniu ostałem takiego maila:
Dear Customer, ​
Thanks for shopping. This is about your order: blablabla.
To make sure your credit card is not hold and purchased by others, would you please show us the information as below:
1. Photos of credit card (both sides).
2. Payment details for this order (such as shipping address, value etc).

We have strict rulers and responsibility to protect your personal information. Your earlier reply would get your order be processed sooner.

If the order did not confirm timely in about 5 to 7 days. It would automatic canceled by system.
If you has verified your payment before, please do reply the email to tell us.

Best regards,
Taylor
Usiadłem sobie w ciężkim niedowierzaniu, że w ogóle mogą o coś takiego pytać i odpisałem, że nie ma opcji, żebym im wysyłał zdjęcia mojej karty, czy adres i niech sobie anulują moje zamówienie wobec tego.
Po wymianie kilku maili dalej próbują ode mnie wydrzeć zdjęcia karty płatniczej, pomimo moich zapewnień, że ich nie dostaną.
Straszą nawet:
If you do not want to send your credit card photos within 7 days, the system will automatically cancel your order
W dupie mam ten ich plecak za 30 zeta, jeszcze mnie nie poj...ało, żeby komuś zdjęcia karty wysyłać, ale tak się zastanawiam, czy to ja mam jakieś wątpliwe szczęście, czy to normalne procedury przy zakupach w Państwie Środka :szok: . Spotkaliście się kiedyś z takimi żądaniami?

I tak se jeszcze myślę ile ludzi wysłało im zdjęcia swoich kart i adresy billingowe... :niepewny:
Awatar użytkownika
Beeker
George Blaisdell
George Blaisdell
Posty: 3776
Rejestracja: ndz maja 15, 2011 9:40 pm
Bday.: | ZIPPO
Allegro: psmb
E-bay: psmb70
Lokalizacja: Lublin i okolice

Re: Narzekalnia, czyli Frustrat Area

Post autor: Beeker »

Ja raz na coś takiego trafiłem, że chcieli skośnoocy w formularzu zamówieniowym dane z karty (numer, ważność, CVV(sic!)) oraz numer rachunku bankowego (rzekomo na okoliczność możliwości zwrotu kasy jakby coś z zamówieniem było nie tak...) jeszcze przed potwierdzeniem zamówienia. Też było solenne zapewnienie że dane są super chronione. Wycofałem się rakiem...
"Zostawcie to Polakom. Dla nich nie ma nic niemożliwego." - Napoleon Bonaparte (Somosierra, 1808)
Awatar użytkownika
oppiz
Titanium Coated
Titanium Coated
Posty: 2286
Rejestracja: pt kwie 15, 2011 1:25 am
Bday.: ... ZIPPO ..
Lokalizacja: Legi(a/o)nowo

Re: Narzekalnia, czyli Frustrat Area

Post autor: oppiz »

Kupowałem w Chinach części do pistoletu aplikacji proszkowej, zasugerowali płatność PayPal ,WU i t/t (nie wiem co to t/t :niepewny: ). Poszło oczywiście PP a części po miesiącu doszły.
Zapalniczko... pokaż mi swój spód... i wkład, a powiem ci czym jesteś.
Awatar użytkownika
Beeker
George Blaisdell
George Blaisdell
Posty: 3776
Rejestracja: ndz maja 15, 2011 9:40 pm
Bday.: | ZIPPO
Allegro: psmb
E-bay: psmb70
Lokalizacja: Lublin i okolice

Re: Narzekalnia, czyli Frustrat Area

Post autor: Beeker »

oppiz pisze:(nie wiem co to t/t :niepewny: ).
Transfer telegraficzny (ang. telegraphic transfer lub Transfer Telex, często używa się też skrótów TT, bądź T/T) – sposób dokonywania płatności w handlu zagranicznym. Ponieważ jest to przedpłata, ryzyko przeprowadzenia transakcji przerzucane jest tu w całości na importera.
"Zostawcie to Polakom. Dla nich nie ma nic niemożliwego." - Napoleon Bonaparte (Somosierra, 1808)
Awatar użytkownika
djarab
George Blaisdell
George Blaisdell
Posty: 4945
Rejestracja: śr kwie 13, 2011 5:07 pm
Bday.: \\ ZIPPO \\
Lokalizacja: Stahlhammer
Kontakt:

Re: Narzekalnia, czyli Frustrat Area

Post autor: djarab »

rolf pisze:Kupiłem ostatnio plecak Xiaomi, w Chinach
Na jakim portalu, tak z ciekawosci zapytam?
Hanys Przodowy
Awatar użytkownika
rolf
Gold Plated
Gold Plated
Posty: 1807
Rejestracja: pt maja 13, 2011 9:33 am
Bday.: A ZIPPO III
Lokalizacja: Sokołów Młp.

Re: Narzekalnia, czyli Frustrat Area

Post autor: rolf »

Beeker pisze:jeszcze przed potwierdzeniem zamówienia
Mi też (do tej pory) nie wysłali potwierdzenia zamówienia, od razu zaczęli od tych zdjęć.

Adaś, na Cafago - była promo, plecak za 32 zeta z dostawą. Plecak sam w sobie spoko, bo na wielkość małego bagażu podręcznego Ryanair, ale co z tego, skoro takie jaja robią...



Wysłane z mojego ATU-L21 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
djarab
George Blaisdell
George Blaisdell
Posty: 4945
Rejestracja: śr kwie 13, 2011 5:07 pm
Bday.: \\ ZIPPO \\
Lokalizacja: Stahlhammer
Kontakt:

Re: Narzekalnia, czyli Frustrat Area

Post autor: djarab »

Pierwsze slysze o Cafago, ale ja to od majfrendow malo co kupuje.
Szukaj na Aliexpress, albo dx.com
Hanys Przodowy
Awatar użytkownika
Maculey
Midnight Chrome
Midnight Chrome
Posty: 502
Rejestracja: pt maja 13, 2011 8:45 am
Bday.: \\\ ZIPPO \\

Re: Narzekalnia, czyli Frustrat Area

Post autor: Maculey »

Ja kupuję bardzo dużo z Ali lub Gearbest , zawsze płacę przez Przelewy24 i tam wybieram opcje Blik i nigdy nie było problemów

Wysłane z mojego K10000 Max przy użyciu Tapatalka
ODPOWIEDZ