Teraz jest 24 wrz 2018, o 10:21

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Wybieram projekt nr
Ankieta wygasła 1 lip 2017, o 11:16
1 23%  23%  [ 5 ]
2 64%  64%  [ 14 ]
3 14%  14%  [ 3 ]
Liczba głosów : 22
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 cze 2017, o 11:16 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2011, o 16:22
Posty: 2647
Lokalizacja: Tarnów
Data ur.: G ZIPPO III
Allegro: czomon
Idzie w tym roku jak krew z nosa, więc głosujemy tylko do 2 lipca 2017.
  1. Obrazek
  2. Obrazek
  3. Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 5 lip 2017, o 12:10 
Offline
George Blaisdell
George Blaisdell
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 19:07
Posty: 4518
Lokalizacja: Stahlhammer
Data ur.: / ZIPPO /
Allegro: djarabb
Projekt Forumowej 2017 zostal oficjalnie wybrany. Wygrywa projekt Vicia :padam:
Zbyszku, czy jestes w stanie zrobic dla nas zrobic te Irone Stone?
Viciu, zajmiesz sie znalezieniem firmy, ktora wykona dla nas emaliowane piny?
Przed zapisami trzeba mniej wiecej oszacowac jaki bedzie koszt tegorocznych Forumowych.

_________________
Hanys Przodowy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 5 lip 2017, o 12:18 
Offline
George Blaisdell
George Blaisdell
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 17:56
Posty: 4298
Lokalizacja: Marki
Data ur.: //// ZIPPO ////
Allegro: viciufulik
E-bay: viciufulik
Gromadzę bazę potencjalnych wykonawców.

_________________
Zastrzegam, że te wiadomości pochodzą od vicia i nie mogę zapewnić o ich 100% pewności.
Nie używam emotek. :viciu:
Pilkunnussija, arbiter elegantiarum i wicepierdoła


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 5 lip 2017, o 12:28 
Offline
George Blaisdell
George Blaisdell
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 19:07
Posty: 4518
Lokalizacja: Stahlhammer
Data ur.: / ZIPPO /
Allegro: djarabb
:ok:

_________________
Hanys Przodowy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 5 lip 2017, o 12:28 
Offline
Titanium Coated
Titanium Coated
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2011, o 03:25
Posty: 2093
Lokalizacja: Legi(a/o)nowo
Data ur.: .... ZIPPO ...
djarab napisał(a):
czy jestes w stanie zrobic dla nas zrobic te Irone Stone?
Zrobię próby i ktoś musi zdecydować po zobaczeniu na żywo. Nie obiecuję, że będzie identyczny kolor, sprawdzę i zrobię to co mam zbliżonego.

_________________
Zapalniczko... pokaż mi swój spód... i wkład, a powiem ci czym jesteś.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 5 lip 2017, o 14:47 
Offline
George Blaisdell
George Blaisdell
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 19:07
Posty: 4518
Lokalizacja: Stahlhammer
Data ur.: / ZIPPO /
Allegro: djarabb
Identyczny nie bedzie na pewno, wystarczy jak bedzie podobny. Najwazniesze jest, aby nie naniesc za grubo proszku, bo potem bedzie ciezko wsadzic do gablotki.
Jakie podklady beda najlepsze do tego? Brushed?

_________________
Hanys Przodowy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 5 lip 2017, o 14:58 
Offline
Titanium Coated
Titanium Coated
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2011, o 03:25
Posty: 2093
Lokalizacja: Legi(a/o)nowo
Data ur.: .... ZIPPO ...
djarab napisał(a):
Jakie podklady beda najlepsze do tego? Brushed?

Najtańsze :D (byle bez lakieru)


Wysłane z SM-G925F

_________________
Zapalniczko... pokaż mi swój spód... i wkład, a powiem ci czym jesteś.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 8 sie 2017, o 09:50 
Offline
George Blaisdell
George Blaisdell
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 19:07
Posty: 4518
Lokalizacja: Stahlhammer
Data ur.: / ZIPPO /
Allegro: djarabb
No i zas od miesiaca stoimy z tematem :/
Viciu, orientowales sie co do pinow?
Zbyszku, jak tam prototyp Stone?

_________________
Hanys Przodowy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 8 sie 2017, o 11:39 
Offline
George Blaisdell
George Blaisdell
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 17:56
Posty: 4298
Lokalizacja: Marki
Data ur.: //// ZIPPO ////
Allegro: viciufulik
E-bay: viciufulik
Urlopy, Adam, urlopy. Jeszcze przed swoim posłałem w Polskę zapytania do zakładów medalierskich i innych, część odmówiła, bo robi chińszczyznę z akrylem, część kryła się sezonem urlopowym.
Daj mi jeszcze tydzień, jak nic nie wykwitnie, to ruszę z peregrynacją po okolicznych zakładach osobiście i telefonicznie.

_________________
Zastrzegam, że te wiadomości pochodzą od vicia i nie mogę zapewnić o ich 100% pewności.
Nie używam emotek. :viciu:
Pilkunnussija, arbiter elegantiarum i wicepierdoła


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 8 sie 2017, o 12:04 
Offline
George Blaisdell
George Blaisdell
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 19:07
Posty: 4518
Lokalizacja: Stahlhammer
Data ur.: / ZIPPO /
Allegro: djarabb
:ok:

_________________
Hanys Przodowy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 16 sie 2017, o 19:41 
Offline
George Blaisdell
George Blaisdell
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 17:56
Posty: 4298
Lokalizacja: Marki
Data ur.: //// ZIPPO ////
Allegro: viciufulik
E-bay: viciufulik
Wstępne założenia były takie:
- medal/moneta o średnicy 30 mm, możliwa do wklejenia/wlutowania na zapalnicze
- tłoczenie bądź grawer z wypełnieniem czerwoną żywicą transparentną
- ilość co najmniej 50 sztuk.

Poniżej odpowiedzi, jakie do mnie spływały w ostatnim czasie - były zastrzeżenia, że napis może być ciut za mały, weźcie pod uwagę, że być może trzeba go będzie powiększyć:

1. P.P.H.U. BALKART Krzysztof Baliński
42-200 Częstochowa
ul. Michałowskiego 17
tel. / fax 34 322 00 51
www.balkart.pl
"tak wstępnie i nie zobowiązująco : koszt matrycy i wykrojnika - ok. 650 do 750 zł netto , cena emblematu wykonanego z nowego srebra ( alpaka ) - ok 7-8 zł netto .
Czas realizacji od dnia zlecenia ok 4-6 tygodni"

2. www.spinfactory.pl
"medal - 10 zl/szt.
matryca 250 zł - opłata jednorazowa
wysyłka - 16,00 zł"

3.MODERN FORMS
Dobrzechów 446b
38-100 Strzyżów
www.modernforms.pl
"oferta na monety, min 4 cm średnica oraz medale.
Chciałabym tylko zaznaczyć ze nasze monety/medale nie są wykonywane metodą tłoczenia ani metoda odlewu
wycena jest uzależniona od ilości, z uwzględnieniem ilości powyższych podanych w zapytaniu:

1) moneta metalowa teksturowana przestrzennie jednostronnie, średnica 3 cm, grubość 3 mm, cena - 2,99 zł netto/szt - w linku przykładowa realizacja - http://socialhub.modernforms.pl/horn-25-lat , http://socialhub.modernforms.pl/terenowa-masakra-2016

2) moneta metalowa teksturowana przestrzennie dwustronnie, średnica 3 cm, grubość 3 mm, cena - 3,99 zł netto/szt - w linku przykładowa realizacja - http://socialhub.modernforms.pl/42-200- ... zestochowa
min. 100 sztuk - PROJEKT GRATIS"

4. www.kulej.pl
" oferujemy wykonanie 50 szt odlewów z emalia w kolorze czerwonym za cenę 20 zł/szt netto. termin wykonania ok 5 tyg. od złozenia zamowienia"

5. www.euromedal.pl
"cena jednostkowa dla monety tłoczonej 16zł netto, dla odlewanej 10zł netto"

6. www.metgraf.com.pl
"w zależnośc od nakładu - przyjmując że chcecie 100 szt to kwota za wyrób menniczy wynosi 1100 zł+vat za całość , łączne z matrycą , która stanowi Waszą własnośc. Jeżeli będziecie domawiali to koszt pojedynczego znaczka wyniesie 5 zł/szt +vat. I mowa tutaj o solidnym jakościowo wyrobie tłoczonym z mosiądzu , a nie o badziewnym odlewie ze Znalu"

7. 4SMART SP. SOC.
ul. St. Kazury 15,
02-795 Warszawa
www.pucharowo.pl
" jakiej grubości ma być medal 3 mm czy 4 mm, różnica w cenie będzie wynosić około 1,5, wstępna wycena
Matryca 250 zł
Projekt 70 zł
Pakowanie 70 zł
Medal 5,90 zł lub 6,90 zł za sztukę.
(Tasiemka 1,60 zł)
Podane ceny są cenami netto, wartość zamówienia netto 685 zł"

8. www.mccmedale.pl
"mogę zaproponować Panu naklejkę 3D. Cena wklejki 2zł netto.
Możemy zrobić też odlewaną monetę w kolorze antycznego złota, srebra, brązu jednostronną.
Cena monety 5zł netto + 200zł netto matryca.
Dostawa jest darmowa. Minimalne zamówienie to 30szt.
Czas realizacji to około 3 tygodnie."

_________________
Zastrzegam, że te wiadomości pochodzą od vicia i nie mogę zapewnić o ich 100% pewności.
Nie używam emotek. :viciu:
Pilkunnussija, arbiter elegantiarum i wicepierdoła


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 16 sie 2017, o 20:50 
Offline
George Blaisdell
George Blaisdell
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 19:07
Posty: 4518
Lokalizacja: Stahlhammer
Data ur.: / ZIPPO /
Allegro: djarabb
Podobają mi się wyroby pierwszej firmy.

_________________
Hanys Przodowy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 17 sie 2017, o 09:20 
Offline
Gold Plated
Gold Plated
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2011, o 11:33
Posty: 1681
Lokalizacja: Sokołów Młp.
Data ur.: J ZIPPO II
Na mnie również nr 1 robi najlepsze wrażenie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 17 sie 2017, o 20:17 
Offline
George Blaisdell
George Blaisdell
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 17:56
Posty: 4298
Lokalizacja: Marki
Data ur.: //// ZIPPO ////
Allegro: viciufulik
E-bay: viciufulik
9. www.artal.co
ARTAL Metaloplastyka
90-147 Łódź, ul. Zelwerowicza 21

"forma: 400 zł netto
odlew ok 30mm/2.6 mm (minimalna grubość), emaliowany: 7 zł netto/sztuka
wysyłka: 20 netto
czas realizacji ok 30 dni
Zapraszam na naszą stronę internetową www.artal.co
gdzie znajduje się opis naszej oferty oraz galeria naszych realizacji: https://www.artal.co/galeria/"

_________________
Zastrzegam, że te wiadomości pochodzą od vicia i nie mogę zapewnić o ich 100% pewności.
Nie używam emotek. :viciu:
Pilkunnussija, arbiter elegantiarum i wicepierdoła


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 17 sie 2017, o 20:52 
Offline
George Blaisdell
George Blaisdell
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 19:07
Posty: 4518
Lokalizacja: Stahlhammer
Data ur.: / ZIPPO /
Allegro: djarabb
U nich tej emalii tak jakby było troszkę za mało. Albo mi się tylko wydaje? :niepewny:

_________________
Hanys Przodowy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 17 sie 2017, o 20:56 
Offline
George Blaisdell
George Blaisdell
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 17:56
Posty: 4298
Lokalizacja: Marki
Data ur.: //// ZIPPO ////
Allegro: viciufulik
E-bay: viciufulik
Jak się patrzy tylko na "Znaczki emaliowane" to fakt. Ale kolorowych mają w każdej kategorii kilka.

_________________
Zastrzegam, że te wiadomości pochodzą od vicia i nie mogę zapewnić o ich 100% pewności.
Nie używam emotek. :viciu:
Pilkunnussija, arbiter elegantiarum i wicepierdoła


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 17 sie 2017, o 21:09 
Offline
George Blaisdell
George Blaisdell
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 19:07
Posty: 4518
Lokalizacja: Stahlhammer
Data ur.: / ZIPPO /
Allegro: djarabb
Jest tanio, to fakt, ale czy dobrze...?

Obrazek
Jedno z przykładowych zdjęć z ich strony.

_________________
Hanys Przodowy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 17 sie 2017, o 22:56 
Offline
George Blaisdell
George Blaisdell
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwi 2011, o 23:28
Posty: 3369
Lokalizacja: Warszawa
Data ur.: ... ZIPPO ...
Podstawowa sprawa : czy któraś z tych firm robi emalię transparentną ????

_________________
== >> 30.07.2009 ; 12.04.2016 [N.D.M.Ż.] << ==

MOJA KOLEKCJA >>> http://www.zippoenzo.pl <<<


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 18 sie 2017, o 06:58 
Offline
George Blaisdell
George Blaisdell
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 17:56
Posty: 4298
Lokalizacja: Marki
Data ur.: //// ZIPPO ////
Allegro: viciufulik
E-bay: viciufulik
Każda była pytana o to samo, warunki wyraźnie określały transparentność emalii.

Patatajam Moturą Czy Gie.

_________________
Zastrzegam, że te wiadomości pochodzą od vicia i nie mogę zapewnić o ich 100% pewności.
Nie używam emotek. :viciu:
Pilkunnussija, arbiter elegantiarum i wicepierdoła


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2017, o 12:08 
Offline
George Blaisdell
George Blaisdell
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwi 2011, o 23:28
Posty: 3369
Lokalizacja: Warszawa
Data ur.: ... ZIPPO ...
viciu napisał(a):
Każda była pytana o to samo, warunki wyraźnie określały transparentność emalii.


Z uporem maniaka będę cisnął o dobrą jakość emblematu i emalii.

Podczas pytań i negocjacji z wykonawcą prosiłbym żeby o unaocznienie jak wygląda u nich ta emalia transparentna.

Poniżej przedstawiam fotki emblematów.

Dwa z lewej - emalia transparentna czerwona (taką chcemy)

Z prawej emalia do dupy (takiej nie chcemy)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
== >> 30.07.2009 ; 12.04.2016 [N.D.M.Ż.] << ==

MOJA KOLEKCJA >>> http://www.zippoenzo.pl <<<


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Wsparcie techniczne naszego forum phpBB3
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL