Teraz jest 16 lip 2018, o 22:17

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


1. Format w jakim należy pisać temat:
[kupię] lub [sprzedam] lub [zamienię] + treść tematu
2. W przypadku sprzedaży towaru podajemy:
- link do aukcji
- zdjęcia
- cenę jaka Cię interesuje
(o ile to możliwe)
- wszelkie dodatkowe informacje (opis, fotki, linki)
3. Zabrania się używania forum jedynie jako reklamy dla swojej sprzedaży, między datą rejestracji a pierwszą ofertą sprzedaży musi upłynąć przynajmniej miesiąc.
4. Miło widziane lecz nie obligatoryjne są bonusy dla forumowiczów (w postaci obniżki od ceny proponowanej lub choćby darmowej wysyłki).
5. Tematy będą kasowane automatycznie po miesiącu od daty założenia.
6. Nie piszemy w treści wiadomości zdań typu: Jak w temacie...
7. Niestosowanie się do regulaminu skutkuje kasowaniem ogłoszenia bez ostrzeżenia.
8. Ogłoszenia (nawet dot. kupna) zamieszczane przez osoby zarejestrowane na Forum krótko przed jego zamieszczeniem, będą wnikliwie oceniane. Niektóre z nich mogą być skasowane bez ostrzeżenia.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 sie 2011, o 15:11 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2011, o 13:30
Posty: 2734
Lokalizacja: Bochnia
Data ur.: // ZIPPO //
Allegro: gacurro
1) W zabawie bierze udział 12 uczestników, z czego 10-ciu to lista główna + 2 rezerwowych.
2) Udział tylko dla uczestników zarejestrowanych nie później niż miesiąc przed otwarciem zabawy, nie znajdujących się na czarnej liście, bez aktualnych ostrzeżeń.
3) W przypadku rezygnacji lub wykluczenia któregoś z uczestników z listy głównej jego miejsce zajmuje rezerwowy.
4) Lista uczestników powstanie na podstawie kolejności zgłoszeń.
5) Jedynym organizatorem zabaw jest administracja forum.
6) Zgłoszenia Zippo mających brać udział w zabawie należy zgłaszać przez PW do administracji forum.
7) Zgłoszenia można nadsyłać od poniedziałku do piątku do godziny 20. Administracja powiadamia "wystawcę" wyłonionej spośród nadesłanych Zippo do niedzieli, do godziny 22.
8) Zabawy startują zawsze w poniedziałkowe popołudnia.
9) W poście „otwierającym” loterię organizator przedstawi zestawienie 10 losów, oraz cenę za "los" z wliczoną wysyłką oraz zdjęcie (real foto!!!) przedmiotu
10) Do każdego losu przypisane będzie 8 liczb z zakresu 1-80.
11) Każdy z uczestników ma obowiązek wyboru nr losu, – jeżeli uczestnik nie wybierze numeru, zostaje automatycznie wykluczony z zabawy.
12) Nr losu może być wybrany przez uczestnika tylko w poście zgłaszającym chęć udziału w loterii (post nie może być edytowany – w przypadku edytowania uczestnik traci prawo wyboru losu).
13) Zgłoszenia do loterii podzielone są na II etapy
14) W pierwszym I etapie jedna osoba może wybrać tylko 1 los
15) Etap I trwa 3 dni od dnia „otwarcia” loterii.
16) Rozpoczęcie II etapu ogłasza organizator.
17) W II etapie każda osoba może wybrać dowolną ilość losów, ale nie więcej niż 3
pkt. 11) regulaminu zachowuje ważność.
18) Jeżeli w I etapie zbierze się 10 osób, II etap nie jest organizowany.
19) Jeżeli w ciągu 4 dni od dnia otwarcia loterii nie zbierze się wymagana ilość osób loteria zostaje odwołana.
20) Po zgłoszeniu się 10 uczestników organizator zamyka listę i sporządza zestawienie zawierające: nr losu – przypisane do niego liczby oraz uczestnika.
21) Lista rezerwowa zostanie zamknięta po zgłoszeniu się wymagalnej ilości uczestników.
22) Uczestnik musi w ciągu 3 dni roboczych (liczonych od dnia następnego po podaniu numeru konta) przesłać środki na rachunek sprzedającego, powiadomić o dokonaniu wpłaty w odpowiednim temacie dotyczącym zabawy, oraz powiadomić sprzedającego w wypadku wpłacania pieniędzy poprzez Pocztę Polską. W przypadku nie spełnienia tego warunku uczestnik zostanie wykluczony z loterii.
23) Po potwierdzeniu przez sprzedającego faktu przesłania środków od wszystkich uczestników organizator ogłasza datę losowania multilotka.
24) Przyjmujemy za decydujące o zwycięstwie wieczorne losowanie Multi Multi (o godzinie 21:40)
25) Liczbą, która decyduje o zwycięstwie jest ostatnią z wylosowanych liczb (zwana „plusem”).
25) Po losowaniu organizator ogłasza wylosowaną liczbę, nr losu oraz uczestnika, który został zwycięzcą.
26) W ciągu 24 godzin pozostali uczestnicy loterii mają prawo zgłosić protest, co poprawności przeprowadzenia loterii.
27) Po rozpatrzeniu ewentualnych protestów organizator ogłasza oficjalnego zwycięzcę loterii a sprzedający ma obowiązek przesłać oferowaną zapaliczkę do zwycięzcy.
28) Terminy w pkt. 15, 22 mogą być zmienione przez organizatora.
29) W spornych sprawach ostateczną decyzję podejmuje administrator forum.
30) Czasami zabawy będą z podwojoną liczbą uczestników.
28) W tym samym czasie nie mogą odbywać się dwie lub więcej zabaw.
29) W nagłych, uzasadnionych przypadkach dopuszczalne są opóźnienia, bądź odroczenie wpłaty- za wiedzą i zgodą wystawcy oraz administracji forum (awaria internetu/komputera etc.) W przypadku odroczenia wpłaty decyzję podejmuje wystawca na podstawie własnej oceny i/lub zaufania do uczestnika, lub za poręczeniem administracji. W przypadku odmowy uczestnik zostaje wykluczony z zabawy.
30. W przypadku wyrażenia chęci uczestnictwa w zabawie przez Użytkownika z zagranicy, Wystawiający udostępnia płatność PayPal. W przypadku, gdy wystawiający nie posiada takiego konta, zwraca się z prośbą o pomoc do Administracji forum.

Powyższy regulamin oryginalnie został napisany przez Kaina, Modyfikacje: Jogi

Niestosowanie się do regulaminu, zgłoszenia osób objętych zakazem zgłoszeń (pkt. 2), spamowanie tematu oznaczonego jako [Zabawa], zadawanie pytań, do których znalezienie odpowiedzi wymaga minimum wysiłku, posty świadczące o nieznajomości niniejszego regulaminu będą skutkowały wykluczeniem z zabawy i/lub ostrzeżeniem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 25 paź 2012, o 00:21 
Offline
Satin Chrome
Satin Chrome
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2011, o 13:06
Posty: 176
Data ur.: Brak
Jako punkt 30 może byc ustawienie konta PAYPAL? Co by zagraniczni tez mogli się bawic?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 19 maja 2013, o 11:38 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2011, o 13:30
Posty: 2734
Lokalizacja: Bochnia
Data ur.: // ZIPPO //
Allegro: gacurro
Proponuję ustalić taką możliwość :)

Jak wystawiający zabawę nie będzie miał paypala to służę pomocą :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 19 maja 2013, o 12:50 
Offline
Midnight Chrome
Midnight Chrome
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 sty 2012, o 01:35
Posty: 949
Data ur.: .... ZIPPO ...
E-bay: dezippo
jak najbardziej za! ... wreszcie ;)

_________________
:kwas: Świat stoi dla nas otworem. Tylko dlaczego tym brązowym?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 19 maja 2013, o 13:06 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2011, o 16:22
Posty: 2634
Lokalizacja: Tarnów
Data ur.: G ZIPPO III
Allegro: czomon
Dodano nowy, 30 punkt w regulaminie.

Wysłane z mojego PMP5570C za pomocą Tapatalk 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 19 maja 2013, o 13:44 
Offline
Satin Chrome
Satin Chrome
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2011, o 13:06
Posty: 176
Data ur.: Brak
Fantastycznie! Dzięki wielkie. Myślę, że będzie łatwiej także dla innych uczestników zabaw.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Wsparcie techniczne naszego forum phpBB3
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL