Teraz jest 22 paź 2018, o 06:19

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 649 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 lip 2018, o 09:55 
Offline
Gold Plated
Gold Plated
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2011, o 11:33
Posty: 1689
Lokalizacja: Sokołów Młp.
Data ur.: J ZIPPO II
Pozytyw tej sprawy jest taki, że po piątym, stanowczym "nie dostaniecie zdjęć mojej karty", oddali kasę. A spodziewałem się, że jej już nie zobaczę :)
W każdym razie, jeżeli robicie zakupy w Chinach i traficie kiedyś na super ofertę na Cafago - podejdźcie z ograniczonym zaufaniem.

Maculey napisał(a):
lub Gearbest


Teraz jest fajna oferta na ten sam plecak na Gearbest właśnie, a że już robiłem u nich zakupy i wszystko było ok, to robię drugie podejście :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 23 lip 2018, o 08:57 
Offline
Gold Plated
Gold Plated
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2011, o 17:35
Posty: 1729
Data ur.: Brak
Ucieszyłem się bardzo .
Załącznik:
Winston.png


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Carpe Diem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 23 lip 2018, o 10:33 
Offline
George Blaisdell
George Blaisdell
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2011, o 23:40
Posty: 3576
Lokalizacja: Lublin i okolice
Data ur.: || ZIPPO ||
Allegro: psmb
E-bay: psmb70
Kuuuźwa, to nawet na zlocie drożej by poszła ...

_________________
"Zostawcie to Polakom. Dla nich nie ma nic niemożliwego." - Napoleon Bonaparte (Somosierra, 1808)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2 sie 2018, o 00:55 
Offline
George Blaisdell
George Blaisdell
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2011, o 23:40
Posty: 3576
Lokalizacja: Lublin i okolice
Data ur.: || ZIPPO ||
Allegro: psmb
E-bay: psmb70
Nabrałem się na chińczyków...
Miecz świetlny se zamówiłem.
Tak był reklamowany na facebook:
https://www.facebook.com/SWUniverse/vid ... 455015183/

A przyszło (bardzo sprawnie bo w 10 dni za $29.99 i przesyłką w cenie) to:ObrazekObrazek
Totalnie odpustowa, dziecięca zabawka z plastiku na 3xAAA, zmieniająca kolory i wydająca piskliwe i nie adekwatne dźwięki TYLKO po naciśnięciu jedynego plastikowego przycisku, w rozmiarze dla 5 latka i z "ostrzem" z podświetlanego celofanu w plastikowej rurce.

You have been warned ...

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

_________________
"Zostawcie to Polakom. Dla nich nie ma nic niemożliwego." - Napoleon Bonaparte (Somosierra, 1808)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2 sie 2018, o 06:44 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2011, o 16:22
Posty: 2655
Lokalizacja: Tarnów
Data ur.: G ZIPPO III
Allegro: czomon
Marketing mają kitajce zajebisty :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2 sie 2018, o 08:25 
Offline
Midnight Chrome
Midnight Chrome
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 10:37
Posty: 535
Data ur.: Brak
Beeker napisał(a):
You have been warned ...


Dzięki
Myślałem o nim dla mojego syna.

_________________
Pozdrawiam
PIOTR
http://zippokolekcja.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2 sie 2018, o 10:29 
Offline
Titanium Coated
Titanium Coated
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2011, o 03:25
Posty: 2113
Lokalizacja: Legi(a/o)nowo
Data ur.: .... ZIPPO ...
Przykre... a przed zakupem czytałeś komentarze pod filmem? Bo tam wielu oszukanych się wypowiada...

Wysłane z SM-G950F

_________________
Zapalniczko... pokaż mi swój spód... i wkład, a powiem ci czym jesteś.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2 sie 2018, o 16:41 
Offline
George Blaisdell
George Blaisdell
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 17:56
Posty: 4329
Lokalizacja: Marki
Data ur.: //// ZIPPO ////
Allegro: viciufulik
E-bay: viciufulik
Jakieś 150 zeta, pół roku temu, na Bemowie. Licencjonowany, z dźwiękami i światłem.
https://bemisie.istore.pl/pl/p/STAR-WAR ... -/23102636
Obrazek

Tapatalkam Moturą KaPińć

_________________
Zastrzegam, że te wiadomości pochodzą od vicia i nie mogę zapewnić o ich 100% pewności.
Nie używam emotek. :viciu:
Pilkunnussija, arbiter elegantiarum i wicepierdoła


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2 sie 2018, o 22:46 
Offline
George Blaisdell
George Blaisdell
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2011, o 23:40
Posty: 3576
Lokalizacja: Lublin i okolice
Data ur.: || ZIPPO ||
Allegro: psmb
E-bay: psmb70
oppiz napisał(a):
Przykre... a przed zakupem czytałeś komentarze pod filmem? Bo tam wielu oszukanych się wypowiada...

Wysłane z SM-G950F
A gdzieżbym wcześniej...
Wczoraj już trochę czytałem :mrgreen:

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

_________________
"Zostawcie to Polakom. Dla nich nie ma nic niemożliwego." - Napoleon Bonaparte (Somosierra, 1808)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 649 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Wsparcie techniczne naszego forum phpBB3
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL