Teraz jest 24 sty 2018, o 06:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 kwi 2013, o 19:45 
Offline
Midnight Chrome
Midnight Chrome
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 17:13
Posty: 608
Lokalizacja: Biała
Data ur.: B ZIPPO III
To tylko wrażenie. Na zdjęciu osterode widać egzemplarz dość wyeksploatowany i do tego w jednolitym kolorze. Ten odrestaurowany ma czarne błotniki i inaczej na zdjęciach układa się na nich światło. Ale to na stówę ten model, choć ten odrestaurowany który wkleiłem, ma lusterka z późniejszego modelu. To jednak nieistotny szczegół, który nie wpływa na moją ocenę.
Cieszę się, że mogłem pomóc. osterode, szukasz takiej maszyny?

_________________
4/20

Trzeba być Grande Gringo i mieć twarde cojones, a nie sztywnym dildo co warczy jak Polonez.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2 kwi 2013, o 19:49 
Nie, nie, nie. To nie wrażenie. To fakt. Egzemplarz na zdjęciu osterode, ma wyraźnie zaokrąglone błotniki. Ten na twoim ma ewidentnie dość płaskie. W dodatku linia maski idzie znacznie wyżej. Możliwe, że to Renault, ale raczej nie ten model.


Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 2 kwi 2013, o 19:57 
Offline
Midnight Chrome
Midnight Chrome
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 17:13
Posty: 608
Lokalizacja: Biała
Data ur.: B ZIPPO III
Popatrz z tej perspektywy:

Obrazek

Słaby egzemplarz, ale linia idealnie widoczna. Było kilka modeli tego auta, bo produkowali je w latach 1931-1941. Mogła to być jedna z kilku różnych wersji.

Tu co prawda kabriolet, inny grill, ale znów nasze błotniki. http://img46.xooimage.com/files/4/d/c/1 ... 6cf337.jpg

Tu jeszcze inna wersja: http://vehiclemy.com/img/Renault-Novaquatre1.jpg

I proszę mi tu nie wmawiać, że to nie jest Prima, kiedy mówię że jest. :hyhy:

_________________
4/20

Trzeba być Grande Gringo i mieć twarde cojones, a nie sztywnym dildo co warczy jak Polonez.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2 kwi 2013, o 19:58 
Offline
George Blaisdell
George Blaisdell
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwi 2011, o 22:28
Posty: 3177
Lokalizacja: Warszawa
Data ur.: .. ZIPPO .
tuna napisał(a):
I proszę mi tu nie wmawiać, że to nie jest Prima, kiedy mówię że jest.



Wojtuś. :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam:

_________________
== >> 30.07.2009 ; 12.04.2016 [N.D.M.Ż.] << ==

MOJA KOLEKCJA >>> http://www.zippoenzo.pl <<<


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2 kwi 2013, o 20:09 
Uważajcie jak chcecie, ja widze ewidentnie inny kształt błotników, grill i inną linię maski.


Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 2 kwi 2013, o 20:21 
Offline
George Blaisdell
George Blaisdell
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwi 2011, o 22:28
Posty: 3177
Lokalizacja: Warszawa
Data ur.: .. ZIPPO .
Zastanawia mnie tylko "zwieńczenie" grilla, którego nie ma na tym starym zdjęciu. :niepewny:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
== >> 30.07.2009 ; 12.04.2016 [N.D.M.Ż.] << ==

MOJA KOLEKCJA >>> http://www.zippoenzo.pl <<<


Ostatnio edytowano 2 kwi 2013, o 20:26 przez Enzo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2 kwi 2013, o 20:25 
Offline
Midnight Chrome
Midnight Chrome
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 17:13
Posty: 608
Lokalizacja: Biała
Data ur.: B ZIPPO III
DumDum, możesz poszperać, może znajdziesz coś innego podobnego, jednakże kluczem jest tutaj zdanie:
osterode napisał(a):
W grę wchodzą przeróbki.

Popatrz sobie na linie dachu jak i bok, od błotnika aż do "ciotki". Jakie przeróbki i typy tego modelu się nie trafiały, te linie pozostają jednakowe.
Powiększ zdjęcie od ostrego i zobacz dokładnie na szczegóły. Ramki wokół okien, chromy, profil drzwi, wycieraczki. Wszystko się zgadza. Felga nawet ta sama, tylko bez dekla.

osterode, opowiedz coś więcej o tej fotografii, bo mnie bardzo zaciekawiłeś.

_________________
4/20

Trzeba być Grande Gringo i mieć twarde cojones, a nie sztywnym dildo co warczy jak Polonez.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2 kwi 2013, o 20:35 
Wątpię, żeby ktoś w tamtych czasach bawił się w obniżanie linii maski, robienie takich fikuśnych błotników i przerabianie grilla. Co do reszty się zgadzam, dlatego mówię, że może to być Jakieś Renault, ale raczej nie to, które wymieniacie. Przyglądam się jeszcze dokładniej i przód mi nie pasuje wogóle. Od ściany grodziowej w tył może i podobne, ale z przodu za dużo różnic jak na jeden model.


Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 2 kwi 2013, o 21:11 
Offline
Satin Chrome
Satin Chrome
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2011, o 12:06
Posty: 163
Data ur.: Brak
Sam nie wiele wiem na temat tego zdjęcia. Oprócz tego gdzie i kiedy zostało zrobione.
Podziw za zaangażowanie w sprawę Panowie.
Pozdrawiam
Edit:
Dum-Dum właśnie w tamtych czasach bawiono się w wszelkie przeróbki. Po zakończeniu wojny, auto to był nie lada luksus.Więc zachowanie go przy życiu wymagało przeróbek używając części od samochodów innych marek, a nawet wykonywanych własnoręcznie.


Ostatnio edytowano 2 kwi 2013, o 21:20 przez osterode, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2 kwi 2013, o 21:14 
osterode, najlepiej byłoby udać się z tym zdjęciem do specjalistów. Np. wysłać maila do redakcji ClassicAuto lub Automobilista.


Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 2 kwi 2013, o 22:13 
Offline
Gold Plated
Gold Plated
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2011, o 10:33
Posty: 1502
Lokalizacja: Sokołów Młp.
Data ur.: A ZIPPO III
Myślę, że DumDum ma rację - też uważam, że samochód ze zdjęcia to nie Renault Primaquatre.
Zwróćcie uwagę na linię maski - na zdjęciu Osterode jest ona poprowadzona nisko, w Renault odwrotnie. Tak samo linia błotników, które na zdjęciu sięgają prawie do linii maski - są poprowadzone wyżej, niż boczne wloty powietrza na masce - w Renault wygląda to zupełnie inaczej. Kolejną kwestią jest sam kształt błotników - zupełnie inny w przypadku obu samochodów i nie jest to raczej złudzenie - widać wyraźnie, że Renault ma błotniki mniej obłe, a ich punkt styku z karoserią (patrząc od przodu) jest na prawie tej samej wysokości co ich szczyt - w przypadku samochodu ze zdjęcia szczyt błotników jest zdecydowanie wyżej niż miejsce, w którym błotnik schodzi się z resztą karoserii. Następnie grill - w Renault, schodząc ku dołowi, zwęża się, lecz w linii prostej, czyli znowu inaczej, niż w aucie ze zdjęcia. Światła - te w Ranault są zdecydowanie mniejsze, nie sięgają ponad grill. No i jeszcze proporcje - w zupełności mi nie pasują. Samochód ze zdjęcia Osterode wydaje mi się szerszy, ale zarazem niższy, niż Renault.

Nie sugerował bym się kształtem felg - w tamtych latach wiele samochodów miało takie felgi. Tak samo pozycja wycieraczek - też bardzo dużo samochodów miało wycieraczki zamontowane na górze, a poza tym, te w Renault wydają się być umiejscowione trochę dalej od słupków, niż w samochodzie od Osterode.

Moim zdaniem jest zbyt dużo różnic, aby powiedzieć, że na 100% jest to Renault Primaquatre, choć nie można też tego wykluczyć - samochód faktycznie może być mocno przerobiony i Osterode ma rację pisząc, że dawniej takie przeróbki były na porządku dziennym.
Ja uważam, że to nie jest Renault Primaquatre, choć nie potrafię powiedzieć co to może być. Pokazywałem zdjęcie kilku znajomym i też nie potrafią tego stwierdzić. Uważam, że sugestia DumDuma, aby zdjęcie podesłać do redakcji Automobilisty lub ClassicAuto jest słuszna.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 3 kwi 2013, o 00:35 
Offline
Gold Plated
Gold Plated
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2011, o 02:25
Posty: 1954
Lokalizacja: Legi(a/o)nowo
Data ur.: ... ZIPPO ..
Tuna... słuch to Ty masz dobry, ale... tylko słuch :hyhy: ;) . DumDum i rolf mają rację, to są dwa różne auta, tylko trochę podobne... trochę, bo żaden (!) element karoserii nie jest identyczny (może poza felgami).

_________________
Zapalniczko... pokaż mi swój spód... i wkład, a powiem ci czym jesteś.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 3 kwi 2013, o 09:32 
Offline
Gold Plated
Gold Plated
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2011, o 10:33
Posty: 1502
Lokalizacja: Sokołów Młp.
Data ur.: A ZIPPO III
MAM!!!

Wiedziałem, że już to gdzieś kiedyś widziałem :)

Aero 30 Tudor

Obrazek

I teraz jestem w niemal 100% przekonany, że to jest Aero 30 - nie znalazłem kompletnie nic, co by było do tego choć trochę podobne, a przeszukiwałem wszystko - internet, gazety, książki...

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 3 kwi 2013, o 11:52 
No i co do Aero zastrzeżeń mieć nie mogę :)
Brawo rolf :zdrowko:

osterode, wybacz, że nie zauważyłem edycji. Przeróbki owszem, były. Ale bardzo druciarskie. Pokroju dzisiejszego pękającego laminatu. Dobrze wpasować elementy karoserii od innego auta to nie taka prosta sprawa. Nie sądzę, że wtedy mieli do dyspozycji szpachle i laminat. Raczej to co dziś się szpachluje wcześniej cynowano bądź zalewano ołowiem.
Teraz już wiadomo co to za auto, ale gdyby nie było wiadomo, pozostała by kwestia obniżenia linii maski. Mogłoby to być konstrukcyjnie niemożliwe, ze względu na silnik.
Ale koniec tych dyskusji, wracajmy do tematu ;)


Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 3 kwi 2013, o 13:25 
Offline
Gold Plated
Gold Plated
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2011, o 02:25
Posty: 1954
Lokalizacja: Legi(a/o)nowo
Data ur.: ... ZIPPO ..
rolf napisał(a):
MAM!!!
:padam: :padam: :padam: to jest to.

_________________
Zapalniczko... pokaż mi swój spód... i wkład, a powiem ci czym jesteś.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 3 kwi 2013, o 14:04 
Offline
Satin Chrome
Satin Chrome
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2012, o 17:08
Posty: 104
Lokalizacja: Gliwice
Data ur.: D ZIPPO XII
Piękny ten samochodzik :hyhy:

_________________
Zegarkomaniak :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 3 kwi 2013, o 17:24 
Offline
Midnight Chrome
Midnight Chrome
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 17:13
Posty: 608
Lokalizacja: Biała
Data ur.: B ZIPPO III
No to ładne kwiatki, hehe. Gratuluję Rolf. Ja byłem wczoraj przez pewien czas pewny swoich racji, ale później sam już nie wiedziałem co myśleć. Dzisiaj w ciągu dnia sporo grzebałem w pamięci i chciałem napisać, że na pewno nie jest to produkcja zachodnia, ale w stu procentach europejska i przedwojenna. Też znałem to auto, tylko nie pamiętałem skąd. Choć do Primy i tak jest podobna linia, tego mi nie wmówicie. :P

_________________
4/20

Trzeba być Grande Gringo i mieć twarde cojones, a nie sztywnym dildo co warczy jak Polonez.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 3 kwi 2013, o 17:37 
Offline
George Blaisdell
George Blaisdell
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 18:07
Posty: 4232
Lokalizacja: Stahlhammer
Data ur.: \\\\ ZIPPO \\\
Allegro: djarabb
Eeeehhhh... znowu klej wąchałeś...

_________________
Hanys Przodowy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 12 maja 2013, o 22:45 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2011, o 15:22
Posty: 2573
Lokalizacja: Tarnów
Data ur.: J ZIPPO III
Allegro: czomon
Rolf, co to za auto?

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 12 maja 2013, o 22:53 
Offline
Midnight Chrome
Midnight Chrome
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 sty 2012, o 00:35
Posty: 949
Data ur.: ... ZIPPO ..
E-bay: dezippo
Rolf ... jakbys mial problemy to tutaj masz wiecej szczególów:

http://ruero.com/23004-ancilla-tilia-avto-retro.html

_________________
:kwas: Świat stoi dla nas otworem. Tylko dlaczego tym brązowym?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Wsparcie techniczne naszego forum phpBB3
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL