Zabytkowa motoryzacja

Dział forum w którym można poruszać tematy nie związane z ZIPPO
Awatar użytkownika
tuna
Midnight Chrome
Midnight Chrome
Posty: 825
Rejestracja: śr kwie 13, 2011 4:13 pm
Bday.: E ZIPPO III
Lokalizacja: Biała
Kontakt:

Re: Zabytkowa motoryzacja

Post autor: tuna »

To tylko wrażenie. Na zdjęciu osterode widać egzemplarz dość wyeksploatowany i do tego w jednolitym kolorze. Ten odrestaurowany ma czarne błotniki i inaczej na zdjęciach układa się na nich światło. Ale to na stówę ten model, choć ten odrestaurowany który wkleiłem, ma lusterka z późniejszego modelu. To jednak nieistotny szczegół, który nie wpływa na moją ocenę.
Cieszę się, że mogłem pomóc. osterode, szukasz takiej maszyny?
4/20

Trzeba być Grande Gringo i mieć twarde cojones, a nie sztywnym dildo co warczy jak Polonez.
DumDum

Re: Zabytkowa motoryzacja

Post autor: DumDum »

Nie, nie, nie. To nie wrażenie. To fakt. Egzemplarz na zdjęciu osterode, ma wyraźnie zaokrąglone błotniki. Ten na twoim ma ewidentnie dość płaskie. W dodatku linia maski idzie znacznie wyżej. Możliwe, że to Renault, ale raczej nie ten model.
Awatar użytkownika
tuna
Midnight Chrome
Midnight Chrome
Posty: 825
Rejestracja: śr kwie 13, 2011 4:13 pm
Bday.: E ZIPPO III
Lokalizacja: Biała
Kontakt:

Re: Zabytkowa motoryzacja

Post autor: tuna »

Popatrz z tej perspektywy:

Obrazek

Słaby egzemplarz, ale linia idealnie widoczna. Było kilka modeli tego auta, bo produkowali je w latach 1931-1941. Mogła to być jedna z kilku różnych wersji.

Tu co prawda kabriolet, inny grill, ale znów nasze błotniki. http://img46.xooimage.com/files/4/d/c/1 ... 6cf337.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Tu jeszcze inna wersja: http://vehiclemy.com/img/Renault-Novaquatre1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

I proszę mi tu nie wmawiać, że to nie jest Prima, kiedy mówię że jest. :hyhy:
4/20

Trzeba być Grande Gringo i mieć twarde cojones, a nie sztywnym dildo co warczy jak Polonez.
Awatar użytkownika
Enzo
George Blaisdell
George Blaisdell
Posty: 3450
Rejestracja: pt kwie 22, 2011 9:28 pm
Bday.: .. ZIPPO .
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zabytkowa motoryzacja

Post autor: Enzo »

tuna pisze:I proszę mi tu nie wmawiać, że to nie jest Prima, kiedy mówię że jest.

Wojtuś. :padam: :padam: :padam: :padam: :padam: :padam:
== >> 30.07.2009 ; 12.04.2016 [N.D.M.Ż.] << ==

MOJA KOLEKCJA >>> http://www.zippoenzo.pl <<<
DumDum

Re: Zabytkowa motoryzacja

Post autor: DumDum »

Uważajcie jak chcecie, ja widze ewidentnie inny kształt błotników, grill i inną linię maski.
Awatar użytkownika
Enzo
George Blaisdell
George Blaisdell
Posty: 3450
Rejestracja: pt kwie 22, 2011 9:28 pm
Bday.: .. ZIPPO .
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zabytkowa motoryzacja

Post autor: Enzo »

Zastanawia mnie tylko "zwieńczenie" grilla, którego nie ma na tym starym zdjęciu. :niepewny:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony wt kwie 02, 2013 7:26 pm przez Enzo, łącznie zmieniany 1 raz.
== >> 30.07.2009 ; 12.04.2016 [N.D.M.Ż.] << ==

MOJA KOLEKCJA >>> http://www.zippoenzo.pl <<<
Awatar użytkownika
tuna
Midnight Chrome
Midnight Chrome
Posty: 825
Rejestracja: śr kwie 13, 2011 4:13 pm
Bday.: E ZIPPO III
Lokalizacja: Biała
Kontakt:

Re: Zabytkowa motoryzacja

Post autor: tuna »

DumDum, możesz poszperać, może znajdziesz coś innego podobnego, jednakże kluczem jest tutaj zdanie:
osterode pisze:W grę wchodzą przeróbki.
Popatrz sobie na linie dachu jak i bok, od błotnika aż do "ciotki". Jakie przeróbki i typy tego modelu się nie trafiały, te linie pozostają jednakowe.
Powiększ zdjęcie od ostrego i zobacz dokładnie na szczegóły. Ramki wokół okien, chromy, profil drzwi, wycieraczki. Wszystko się zgadza. Felga nawet ta sama, tylko bez dekla.

osterode, opowiedz coś więcej o tej fotografii, bo mnie bardzo zaciekawiłeś.
4/20

Trzeba być Grande Gringo i mieć twarde cojones, a nie sztywnym dildo co warczy jak Polonez.
DumDum

Re: Zabytkowa motoryzacja

Post autor: DumDum »

Wątpię, żeby ktoś w tamtych czasach bawił się w obniżanie linii maski, robienie takich fikuśnych błotników i przerabianie grilla. Co do reszty się zgadzam, dlatego mówię, że może to być Jakieś Renault, ale raczej nie to, które wymieniacie. Przyglądam się jeszcze dokładniej i przód mi nie pasuje wogóle. Od ściany grodziowej w tył może i podobne, ale z przodu za dużo różnic jak na jeden model.
Awatar użytkownika
osterode
High Polished Chrome
High Polished Chrome
Posty: 206
Rejestracja: pt maja 13, 2011 11:06 am
Bday.: Not specified

Re: Zabytkowa motoryzacja

Post autor: osterode »

Sam nie wiele wiem na temat tego zdjęcia. Oprócz tego gdzie i kiedy zostało zrobione.
Podziw za zaangażowanie w sprawę Panowie.
Pozdrawiam
Edit:
Dum-Dum właśnie w tamtych czasach bawiono się w wszelkie przeróbki. Po zakończeniu wojny, auto to był nie lada luksus.Więc zachowanie go przy życiu wymagało przeróbek używając części od samochodów innych marek, a nawet wykonywanych własnoręcznie.
Ostatnio zmieniony wt kwie 02, 2013 8:20 pm przez osterode, łącznie zmieniany 1 raz.
DumDum

Re: Zabytkowa motoryzacja

Post autor: DumDum »

osterode, najlepiej byłoby udać się z tym zdjęciem do specjalistów. Np. wysłać maila do redakcji ClassicAuto lub Automobilista.
ODPOWIEDZ